27 July 2009

MINUMAN DIET YANG SANGAT BERKESAN " JUS DIET MATE5"


JUST DIET MATE 5 – SANGAT BERKESAN


Jus Diet Mate 5 (JDM5) telah terbukti dapat mengurangkan berat badan anda. Ramai testimony yang telah berjaya mendapatkan berat badan ideal untuk mereka. Kini anda tidak perlu bimbang dan risau bagaimana untuk mengurangkan berat anda.

Hanya RM200 sekotak (20 uncang / sekotak) atau RM450 untuk 3 kotak, anda boleh mendapatkan bentuk badan yang langsing.. Minuman ajaib ini diformulasikan oleh DR Rozmey esklusif untuk anda semua..

Janganlah berlengah lagi kerana saya sendiri merupakan seorang daripada ratusan mereka yang telah mendapat berat ideal dengan JDM5. Sekiranya anda ingin mencuba JDM5 ini atau untuk menjadi pengedar, sila hubungi saya.. saya sedia berkongsi pengalaman dengan anda semua..

Antara faktor saya menjadi pengedar JDM5 ini adalah kerana saya ingin membantu mereka yang mempunyai masalah berat badan (Gemuk) seperti saya yang selama ini diejek, diperli & dipandang rendah oleh orang sekeliling, BERTUKAR menjadi BINTANG dalam hanya beberapa bulan..

Untuk berat badan 90kg kebawah, anda perlu minum sekali sehari pada waktu tengah hari. Manakala untuk 100kg keatas, anda perlu minum jus 2 kali sehari pada tengah hari dan malam. Jangan makan dalam tempoh 2 jam sebelum dan selepas minum JDM5 ini. Perlu banyakkan minum air kosong supaya toksin dalam badan dapat disingkirkan.


Saya sedia membantu anda.


FaridSham
017-275 4645
faridf@pacestarind.com

No comments:

Kenangan Aidilfitri 2009


Singah Ziarah